הובלות מפעלים ומשרדים

הובלת משרדים ומפעלים

העברת מפעלים ומשרדים היא לרוב דבר מבורך. המעבר בד״כ נובע מהרחבה של המפעל או המשרד וצורך במרחב גדול יותר ולעיתים, עצם המעבר לאזור ג״ג מסוים מייצר עשרות ומאות משרות לתושבים באזור החדש. מצד שני, אין ספק שמדובר בעניין מורכב. לפרק תכולה של מקום , לשנע אותה למקום אחר ולארגן הכל מחדש זהו תהליך שגורם כאב ראש לא קטן ולכן מאד חשוב לבחור בחברה מקצועית ורצינית שתדע לתכנן יחד אתכם את תהליך ההעברה, תוך מתן תשומת לב לפרטים הכי קטנים ותוך דאגה לרמת שביעות הרצון הגבוהה ביותר. שלכם הלקוחות.
בהעברת מפעל יש הרבה מאד שיקולים שצריך לקחת בחשבון. כמות המכונות שצריך להעביר, מורכבות קווי הייצור ותהליכי הייצור שמשפיעים ישירות על ההחלטות לגבי ההובלה – מה קודם ומה בסוף. נדרשת עמידה בתקנים של המשרדד להגנת הסביבה, במפעלי מזון יש את נושא בטיחות המזון שצריך להתחשב בו, שימוש במכשור מיוחד כגון מנופים ומשאיות בגדלים שונים כדי לעמוד במשימה המורכבת.

צריך לזכור שהעברת מפעל אינה דומה בשום אופן להעברת בית פרטי או אפילו משרד ולכן בבחירת חברת ההובלה המתאימה, יש לבדוק שיש לה ניסיון קודם, לבקש המלצות , ולבדוק אותן היטב. חשוב גם למנות איש קשר מטעם המפעל, רצוי מתחום התפעול או הלוגיסטיקה , שמכיר מצוין את המפעל ואת המחלקות השונות ויידע לזהות מראש אתגרים בהעברה. אין ספק שאחד האתגרים הגדולים ביותר בתהליך מסוג זה הוא להרכיב מחדש את קווי הייצור והמיכון בזמן הקצר ביותר ותוך הקפדה על שלמות המיכון ומזעור נזקים ככל הניתן כדי שהמפעל יוכל לחזור לעבודתו התקינה במינימום אובדן ימי פעילות. אנחנו נעזור לכם בתכנון מדויק של הפרטים, בהצפת אתגרים ובעיות ומתן פתרונות אפקטיביים כדי שתהיו מרוצים.בסופו של יום, המדד והאינדיקציה להעברה טובה של המפעל תהיה שלמות הציוד, מהירות התהליך והחזרה של המפעל לפעילות תקינה, שכן אי פעילות משמעה אובדן הכנסות ולקוחות לא מרוצים. הגם בהעברת מפעל וגם בהעברת משרדים מומלץ מאד למנות מנהל לפעילות שיעמוד בקשר עם הגורם המוביל, יתכנן יחד אתו ויפקח גם על הביצוע.

דילוג לתוכן