פירוק חדרי מכונות, חדרי חשמל ותקשורת, דרגנועים, מערכות מיזוג מורכבות (צ'ילרים)

פירוק חדרי מכונות, חשמל ותקשורת

פירוק של חדרי מכונות , חדרי חשמל ומערכות מורכבות נוספות כגון מערכות מיזוג אוויר הינו מבצע מורכב הדורש מומחיות ומקצוענות. אנחנו מעוניינים לבצע פירוק בצורה איכותית וטובה שלא תפגע בציוד ושתאפשר להחזיר אותו לאחר מכן לפעילות תקינה. יתכנו גם מקרים בהם הפירוק נעשה באופן חד כיווני מבלי שתהיה כוונה להרכיב מחדש.

במקרה כזה נצטרך לוודא שיש לנו מה לעשות עם הציוד שפירקנו. לרוב ננסה למכור לחברות מיחזור כדי שיהיה ניתן להשתמש ברכיבים האלו שוב. פירוק חדרי מכונות וחדרי חשמל ותקשורת מתבצעים על ידי צוותים מקצועיים שמביאים אתם ניסיון בתחומים אלו. צוותים אלו ומי שממונה בראשותם ימפו במדויק מה הציוד אותו הם נדרשים לפרק, ידאגו למשאבים הנדרשים לפירוק כגון מנופים, ציוד מיוחד, משאיות וכו׳, ויתכננו את התהליך בצורה מדוקדקת בשיתוף עם הלקוח. כאשר מפרקים את החדרים מבצעים מיון והפרדה של פסולת וציוד וקטלוג שלהם לפי חומרים ומה ניתן לעשות אתם. במידה ויש מכונות , מנועים וכו׳ שרוצים למכור, נעביר את הציוד הזה לספקים רלבנטיים שזו התמחותם. כאמור, במידה וניתן למחזר חומרים מסוימים, נעשה זאת מתחילת עד סוף התהליך כולל אריזה ושינוע של החומרים

חשוב לטפל גם בפסולת שאינה ניתנת למיחזור, הטמנה של חומרים מסוכנים, טיפול בזיהומים אם ישנם כאלו ועבודה לפי התקנים והנהלים של המשרד להגנת הסביבה. הפסולת המצטברת במהלך פירוק חדרי חשמל ותקשורת למשל היא רבה: שרתים, מחשבים, כבלי וארונות חשמל ועוד ולכן חשוב לתכנן מה עושים עם הפסולת היות וחוקי מדינת ישראל אוסרים על השלכת פסולת במקומות שאינם מאושרים. כשאתם יוצאים לפרויקט מורכב שכזה הדורש מומחיות מקצועית וקפדנות, מומלץ לפנות לחברות שהתמחותן היא פירוק והרכבה או רק פירוק של אזורים שהם תעשייתיים באופיים. רק גורמים כאלו יוכלו לתכנן את התהליך בשיתוף אתכם בצורה מיטבית ולהציע פתרון שהוא יעיל ונותן לכם מענה.

דילוג לתוכן