פינוי גרוטאות ופסולת - גריסה והטמנה

פינוי גרוטאות - גריסה והטמנה

פסולת יכולה להיות מסוגים שונים. נציג כאן מספר דוגמאות:

פסולת אלקטרונית כוללת מכשירים חשמליים וציוד אלקטרוני שאנחנו לא עושים בו שימוש. גם הסוללות והמטענים נחשבים פסולת כזו. ישנה כמות גדולה של פסולת אלקטרונית בישראל וחשוב מאד למחזר פסולת זו.

אחת הסיבות שבגינן חשוב למחזר פסולת אלקטרונית היא שפסולת אלקטרונית בעצם מורכבת מחומרים בלתי מתכלים, מה שגורם לפסולת כזו להצטבר ולזהם את הסביבה. חוק המחזור שחוקק בשנת 1993 מכתיב בעצם למשרד להגנת הסביבה לוודא שפסולת, בין השאר, ממוחזרת, לא משנה אם היא אלקטרונית או רגילה.

סוג פסולת נוסף הינו פסולת מתכת המורכבת ממתכות ברזל ואל-ברזל. ברזל –  הכוונה לברזל ופלדה ובאל-ברזל, הכוונה למתכות קלות כמו אלומיניום ונירוסטה. פסולת מתכת עלולה לגרום לזיהום אוויר מכיון שהיא מכילה חומרים מסוכנים לבני האדם כמו דבקים וצבעים.

חשוב לציין שלמרות היתרונות הברורים באיסוף מתכות, פסולת אלקטרונית ופסולת מתכת, הרי שהדבר כרוך בעלויות גבוהות וזאת מכיון שהמתכת הינה כבדה , וזה מביא בעקיפין לעלויות של דלק, כח אדם וכו׳.

 

חשוב לא רק לפנות את הפסולת, להפריד רכיבים שעלולים להזיק לבריאות ולדאוג למחזר חומרים בלתי מתכלים. חשוב גם לגרוס ולהטמין פסולת שלא ניתן למחזר וכל זה כדי להגן על הסביבה שלנו ולשמור עליה ירוקה ובריאה יותר.

אנו מפנים את הפסולת ע״פ תקנות המשרד לאיכות הסביבה ומספקים שירות אדיב, מקצועי, מהיר ומסור, עד לסילוק מוחלט של הפסולת מכל מקום אליו הלקוח יזמין אותנו.

אנו עושים ככל יכולתנו לתת מענה תוך מספר שעות מועט ויודעים להוביל את הפסולת לאתרי מיחזור המאושרים עֿל ידי המשרד להגנת הסביבה. אנו חותרים תמיד לשמירה על הסביבה ומקסימום המיחזור המתאפשר לפי הפסולת אותה אנו מפנים.

נציג מטעמנו ישמח ללוות את הלקוח מהרגע הראשון בו הוא פונה אלינו על מנת לפנות פסולת ועד לרגע בו מסתיים המיחזור של הפסולת אותה אספנו ממנו. אנו עורכים רישום של הפסולות אותם פינינו ומיחזרנו והלקוח יוכל לדעת בכל רגע נתון מה נעשה לרבות משקלים של הפסולת, מיון הפסולת ועוד. יש לנו ניסיון רב בפינוי פסולת ומיחזורה ונשמח לתת לכם שירות מקצועי, יסודי ואדיב בכל עת.

 

דילוג לתוכן